۲ پاسخ

کاچی.

معمولا بعد یکسالگی اوکی میشن ما چند تا مامان همشهری با هم یه گروه داریم اونایی که بچه هاشون آلرژی به پروتئین گاوی داشتن و آپتامیل ha میدادن بعد یکسالگی دکتر گفته بود دیگه کم کم میتونن برگردن به شیرخشک عادی و بعد لبنیات رو وارد رژیم بچه ها کنن و خداروشکر اوکی بودن

سوال های مرتبط

مامان نوید👶🏻🐣 مامان نوید👶🏻🐣 ۲ سالگی