کاچی.
معمولا بعد یکسالگی اوکی میشن ما چند تا مامان همشهری با هم یه گروه داریم اونایی که بچه هاشون آلرژی به پروتئین گاوی داشتن و آپتامیل ha میدادن بعد یکسالگی دکتر گفته بود دیگه کم کم میتونن برگردن به شیرخشک عادی و بعد لبنیات رو وارد رژیم بچه ها کنن و خداروشکر اوکی بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.