۱ پاسخ

اکثر بچه ها دارن عزیزم حتی اگه مادر رعایت کنه
بخاطر اینکه تا حالا توی کیسه آب بودن
الان که اومدن بیرون هوا میره تو معده‌شون خصوصا موقع شیر خوردن از گوشه های هاله سینه هوا به همراه شیر میره تو معده باعث نفخ میشه
خواهر من اونقدر رعایت میکرد باز بچه‌ش تا ۶ ماه پدرشو درآورد
شما همون غذا رو رعایت کنی و موقع شیر دادن سینه رو کامل بذاری تو دهنش گوشه های دهنش باز نباشه که هوا بره خوبه

سوال های مرتبط