من بچم در حد خفگی بود تو خواب نفسش میگرفت یهویی
تنها سرما خوردگی نیس عزیزم منم بچم همینجوریه ن ابریزش داره ن بینیش پره ولی بینیش موقع نفس کشیدن انگار پره علائم رفلاکسه پنهانه طبق تحقیقی که کردم زیر سرش شبا ی بالشت کم بار ولی بزرگ میزارم کمر به بالا رو بالشته بهتر میتونه نفس بکشه خطر خفگیشم کمتر میشه
تنها راهش قطره ببینی ضرر هم نداره اگر دستگاه بخور سرد داری براش روشن کن اما قطره عالی دوتا عطسه میکنه باز میشع
درخواستمو قبول کن عزیزم
شیر خودتم توبینیش بدوشی خوبه باز میشه
علائم دیگ نداره؟
بی حال نیس؟
عزیزم اسپری کلراید سدیم یکی دوبار ب بینیش بزنی باز میشه
سزش رو حتما گرم نگه دار تو اتاقی هم نگهش دار ک کولر روشن نباشه هوا خنک نباشه زیاد
اخییی عزیزچیم شاید زیر کولر بوده سرماخورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.