کم بخور. همه چیز نفخ داره. بعد ببین اذیت میشه یانه
اره من خوردم .بچم خیلی اذیت شد طفلک
نفخ ک داره ولی هرچیزی خواستی بخوری اول تست کن دوسه تا بخور ببین تا ۴-۵ساعت بعد واکنش بدنش چیه
مامانای گل من آتلیه آنلاین دارم عکساتونو آتلیه ای میکنم طبیعی با انواع دکور و تم بارداری نوزادی و.... روبیکا پیام بدید برا قیمت و نمونه کار09043693316
بله کمپوت کن و بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.