چند روز شکمم صبحا اینجوری به سمت راست قمبل میشه دلیلش چیه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

نی نی منم زیاد اینجوری میکنه😂 انقد ازین عکسا ازش دارم😄
خودشو قلمبه میکنه سفت میکنه
ب پهلوی چپ بخواب

واااای مال منم دقیقققق همیمطوررررهههه چرا اینجوریه ؟ من فک میکردم کج میبینم یا شکمم کجه 🫢🫢 یعنی بچسسسس ؟؟

میگم حرکتاشم حس میکنی الان؟

نینی کوشولوهه🥹😍

نی نی منم از 14 هفته سمت راستم میومد برامده میشد 😍 جا چون زیاد داره جایی که فضا بیشتر داره جابجا میشه دیگه

من هنوز تموم های نی نی مو حس نمیکنم

نمیدونی نی نیت دختره یا پسر؟؟

دقیقاا منم چند روز اینجوریمم

طبیعیه

برا من از دوازده هفته میشد

دخترمو که باردار بودم خودشو اینجوری میکرد حالا این یکی اونجوری نیست

طبیعیه
بچه خودشو جمع میکنه یه طرف

نی نی خودشوسفت میکنه

سوال های مرتبط