نی نی منم زیاد اینجوری میکنه😂 انقد ازین عکسا ازش دارم😄
خودشو قلمبه میکنه سفت میکنه
ب پهلوی چپ بخواب
واااای مال منم دقیقققق همیمطوررررهههه چرا اینجوریه ؟ من فک میکردم کج میبینم یا شکمم کجه 🫢🫢 یعنی بچسسسس ؟؟
میگم حرکتاشم حس میکنی الان؟
نینی کوشولوهه🥹😍
نی نی منم از 14 هفته سمت راستم میومد برامده میشد 😍 جا چون زیاد داره جایی که فضا بیشتر داره جابجا میشه دیگه
من هنوز تموم های نی نی مو حس نمیکنم
نمیدونی نی نیت دختره یا پسر؟؟
دقیقاا منم چند روز اینجوریمم
طبیعیه
برا من از دوازده هفته میشد
دخترمو که باردار بودم خودشو اینجوری میکرد حالا این یکی اونجوری نیست
طبیعیه
بچه خودشو جمع میکنه یه طرف
نی نی خودشوسفت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.