۱۲ پاسخ

راحت ترین عمله برو خیالت راحت می‌خوابی بیدار میشی تمومع

دیوونه نشون
برو بیا از تجربت بگو بزا واس شهریور ماام آماده باشیم

عزیزم ترس نداره هیچی متوجه نمیشی من فقط بعدش چون گاز تو بینیم بود تا چندروز با دهن نفس می‌کشیدم ب غلط کردن افتادم الان که اکثر دکترا گاز تو بینی نمی‌زارن

ببخشید اینجا سئوالمو میگم، اونایی ک بینی شو عمل کردن ابریزش بینی دارین؟ ک نفهمی کی اب بینیت اومده

من حتی یه مسکن هم نخوردم خیلی راحته

تمها چیزی که نداره ترسه،بیهوشی هیچی نمیفهمی

راحت تر و بهتر از عمل بینی اصلا وجود نداره ذره ای نترس حتی یه مسکن هم نمیخوری هر روز دعا میکنی خودتو ک عمل کردی😂

عمل بینی ن ترس داره ن درد،من کیف کردم

سلام عزیزم چرا اتفاقا منم نوبت گرفتم برج ۵ برم، شما کدوم دکتر چه شهری میخواین عمل کنید؟
من خودم دکتر امیرحسین محمدی مفرد

حدود هفت تا عمل انجام دادم دوتا دیسک کمر یبار پام وخلاصه عمل دماغم بهترین وراحترینش بود از چیش میترسی نه مراقبت خاصی میخواد نه چیزی
الان عمل کمر کردم افسردگی گرفتم از بس مراقبت میخواد وباید یجا باشی ولی بعد عمل بینی فقط از لحظه لحظه ت می خوای کیف کنی دخترمم 16 سالگی عمل کرد اونم مث من

وای نه کنسل نکنننن به بعدش ک قراره کلی خوشگل بشی فکر کن

سلام عزیز من حتی اردوی اتاق عمل میخواستم کنسل کنم فرارکنم بیام ولی نکن ببین یک هفته مراقبت داره بعدش انقدرحال میکنی که نگووووووو

سوال های مرتبط