۴ پاسخ

گریپ رو زیر یکماه نده

گریپ واس کولیک و رفلاکس و زیاد میکنه

گریپ زیر یک ماه خوب نیس برا کولیکم هست
من دخترم رفلاکس پنهان شیر خشک روزی سه بار میدم بهتر شده شیر ای ار

گریپ... برای کولیک
ولی دختر من رفلاکس پنهان هم داشت، اذیت میشد باهاش

سوال های مرتبط