برا اسهال بچه چی خوبه ؟؟ دارو ها موارد خونگی نه

۶ پاسخ

زینک تا ۱۴روز درمانی بهش بده،کپسول یوموگی بازش کن توی آب حل کن یا بریز توی ماست بهش بده،وانلایت هم بگیر بعد هر اسهال بهش بده که الکترولیتای از دست رفته دوباره برگرده

من فقط کیدی لاکت دادم با زینک

قرص لوپرامیدهر۸ساعت نصف دکتربه دخترمن دادباشربت مترانیدازول

قرص پروکید عالیه

کپسول فمی لاکت
قطره پدی لاکت
پودر او آر اس هم جبران کمبود آب بدنش رو جبران میکنه
چون معمولا بی اشتها میشن شربت نئوزینک هم بده

ساشه کیدی لاکت.
مرتب آب بده بدنش کم آب نشه. کته ماست بده
چند قاشق ماست و با یه قاشق چای خشک قاطی کن بخوره

سوال های مرتبط

مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی