۳ پاسخ

آزاد شدی ننه . ایشالله آزادی قسمت همه😂👌

بسلامتی گلم
خپب بود زایمان طبیعی؟
اپیدورال و ماماهمراه هم داشتی؟
ورزش و اینا کردی قبلش؟
بخیه زیاد ک نخوردی؟
معلومه استرس دارم؟😂

مبارکه بسلامتی عزیزم. چند هفته زایمان کردی سزارین یا طبیعی؟

سوال های مرتبط