زود نرو بیمارستان،اذیتت میکنن
برو زیر دوش آب گرم اسکات بزن،تو خونه راه برو
دردات هر 5 دقیقه شد برو
ترشح خونی داشتی ؟
اسکات بزن دوش آب گرم بگیر تکنیک تنفس حتما انجام بده دردات که شد هر پنج دقیقه برو بیمارستان
کدوم بیمارستان میری؟
تنفس خیلی بهت کمک میکنه، درسته یه جایی شاید کم بیاری بخوای جیغ بزنی، ولی تا میتونی نفس عمیق بکش. با ماما همکاری کن. ان شاء الله که سریع و راحت زایمان میکنی.
انشاالله زایمان راحتی داشته باشی و نی نیت سالم بغل بگیری،به همراهت بگو برات سوره حضرت مریم بخونه که انشاالله راحت زایمان کنی
سعی کن اروم باشی و دردهاتو کنترل کنی تنفس های درست بکش بجای جیغ و اینا.. خدا کمکت کنه ان شاءالله زایمان خوبی داشته باشی
اپیدورال بگیر 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.