۸ پاسخ

رفتم دکتر عصب کشی کرد

وااااای لعنت ب دندون درد من مردم

سلام عزیزم ، دکتر من گفت الان دیگه مشکلی ندارد و میتونم برم دندونپزشکی

عزیزم اگر دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و ارسال کن که به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️

دکتر من گفت تو سه ماهه دوم میتونی اگ مشکل دندون هاد داری بری درست کنی چون عفونت برا بچه سمه

من رفتم دندونم بکشم که فهمیدم باردارم الان ۷ماه شده به سلامتی ولی من همش دندون دردم تازایمان کنم انشالله میرم میکشم.الان هم باآب نمک آروم نگه می دارم دندونم ویه دون استامینوفن ۳۲۵.

وااای نگو من دارم میمیرم از دندون درد

من ولا هیچ درمانی نداشتم فقد درد کشیدم اگه عفونت کرده هلیله سیاه از عطاری فقد بگیر بزار کنارش هر چند ساعت ی بار هلیله رو در بیار دوباره ی جدید بزار من اینو تازه دکتر طب بهم گفت خیلی تاثیر هم داره از روی هلیله متوجه شدم که کامل عفونتش رو گرفته

سوال های مرتبط