یه جوری واژنم تیرمیکشه تاالان دوبارسیخ کشیده بنظرتون چرا

۲ پاسخ

برا منم همینطوره نمیدونم چرا اینجوریه
ما خونمون طبقه چهار آسانسور نداریم
دیروزم رفتم بازار و کلی کار کردم
امروزم باز اومدم پایین
از دیشب همینجورم خدا خودش بچمو برام نگه داره تا ۹ماه🥲

نمیدونم منم روزانه ۱۰ دیقه درد پریودی خفیف دارم نمیدونم مال چیه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری