دخترا
پور لیدی میل با شیر ولرم اشکال نداره؟

۳ پاسخ

من میریزم تو اب سرد

من با شیر و موز و خرما میخورم خیای خوشمزه هس مغزیجات هم میتونی اضافع کنی

نه هم با شیر میشه هم با آبجوش ولرم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی