خیلی زوده صبر کنید حداقل تا ان تی من سر بارداری قبلیم زود خرید کردم پشیمون شدم این بارداریم صبر کردم ان تی رفتم و خریدم
بزارید جنسیت مشخص بشه بعد بخرید
هنوز هیچی ولی از قبل چند دست لباس دارم برام کادو آوردن
من انتی رفتم گفت پسره چندتا وسیله گرفتم بعد آنومالی گفتن دختره الان وسایل روی دستم مونده😆
هیچی هنو منتظرم برم انتی بعدش
و کتاب
اسباببازی
من که هنوز هیچی
چقدر حس خوبیه😍😍انشالله منم ب زودی همین تاپیک و بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.