خانما من دو روز دیگه میشم ۱۱ هفته چیا مفیده خوبه بخورم برا نی نی

۴ پاسخ

منم😁

فقط موز 😂

مغزیجات و میوه و خرما و انجیر و آبگوشت سوپ آواکادو همه چی خلاصه بخور 😁

بادوم پسته گردو، موز و سیب و لبنیات

سوال های مرتبط

مامان حسام و تودلی مامان حسام و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان هفته دوازدهم بارداری
مامان کارن 🩵🩵🩵 مامان کارن 🩵🩵🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان وروجک🩵👼🏻 مامان وروجک🩵👼🏻 هفته بیستم بارداری