کم خونی و باید روزی دوتا قرص آهن بخوری به مدت یک ماه بعد مجدد چک کنی
برا قندتم باید اول دو هفته رژیم غذایی رعایت کنی چیزای شیرین نخوری بعد دو هفته آزمایش قند ناشتا و دوساعت بعد غذا چک کنی اگه همچنان بالا باشن ینی دیابت بارداری داری و باید کنترل شه.
من خودم ماما هستم عزیزم
این چیزاییکه گفتمو حتما انجام بده
هموگلوبینت پایینه ،قند خونت یک ذره بالاست،در واقع لب مرزه،باید کنترل کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.