۹ پاسخ

برای پی پی هم بی بی کر هرروز باید بهش بدی فک کنم تاثیر داشته باشه و هروقت پوشکش میکنی کرم بزن به مقعدش چرب باشه که راحت پی پی کنه

گرمیچر چه طعمیه؟؟
اگه طعم نعنا داشته باشه و دخترت رفلاکس داره براش اصلا خوب نیس

مال منم همین بود. چند ماه دیگه خوب میشه. همیشه میخای آروغ بگیری اول یه پتوی چیزی بنداز رو شونه ات بعد. آروغ بگیر بالا بیاره. خودت ‌کثیف نمیشی.

شکمشو با روغن زیتون ماساژ بده
شیرش رو هم کم کم بهش بده
مثلا اگر ۶۰ تا میخوره دوتا ۳۰ تا بهش بده

برا منم چن روزه دسشویی نمیرع

شیردهی کوتاه مدت باشه مثلا بعد ده دیقه بلندکن اروغش بگیرمجدد شیربده زمانش کم وتعداد وعده رازیاد کن رفلاکس ممکن باسه

واسه پی پی اگه چندبار یبوست شده یک سی سی گلیسرین بزن سریع پی پی میاد اما اکه کلا چندوقته نمیکنه بی بیرمر بده هر روز سرساعت

اره خیلی بعده دوماه خوب شد یکم حوصله بخرج بده صدای سشوارو شرشرآبودانلود کن موقع خواب بذار کنار گوشش آروم میشه

تازه اولشه صبوری کن دوماه دیگه خوب میشه

سوال های مرتبط