۴ پاسخ

باید ببریش دکتر
نوزاد هروز باید شکمش کارکنه

من امروز بردم دکتر براش شیاف نوشت گف نصف شیاف و بزن بچم فوری پی پی کرد راحت شد

بیبی کر بده

به دکتر بگین شیاف بنویسه

سوال های مرتبط

مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی