نزار هی معاینه ت کنن بلکه م موند تا یه هفته دیگه
منم ۳۶هفته زایمان کردم همون صبحش که کیسه آبم پاره شد یه دوز بتا دریافت کردم دو ساعت بعدشم پسرم دنیا اومد ولی خداروشکر سالم بود و زیر دستگاه نذاشتن نگران نباش هرچی خدا بخواد همون میشه خدا که بدتو نمیخواد
انشالله هرچه بخای همون بشه
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ❤️
عزیزم نگران نباش منم خیلی درد داشتم با قرص و دارو بچمو تا ۳۸هفته رسوندم
اصلا نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.