خانم ها رقم آنتی ۱.۰۳ باشه یعنی کمه یا زیاد مشکلی نداره جنین

۴ پاسخ

خوبه اوکیه

خوبه عزیزم بیشتر ۳نباید باشه

ن خوبه

نه خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان مروارید مامان مامان مروارید ۵ ماهگی
مامان امیدم 🐣 🩷🩷 مامان امیدم 🐣 🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی
مامان دیاکو👶🏻🩵 مامان دیاکو👶🏻🩵 ۵ ماهگی