کسی واسه خواب بچه دوره گرفته؟ چه دوره ای؟ نیازه بگیریم؟

۱ پاسخ

من چندتا پیج خارجی درمورد خواب بچه دنبال میکردم حیلی به دردم خورد
هم پنجره های بیداری رو یاد گرفتم (اینکه بین هرچرت بچه تا زمان چرت بعدی چقدر باید فاصله باشه که بچه راحت خوابش ببره و نحس نشه، مثلا سه ماهگی ۱ساعت و ۴۵ دقیقه و چهار ماهگی دو ساعت و همینطوری یه ربع یه ربع اضافه میشه)
و هم آموزش خواب رو یاد گرفتم که باعث شد از ۶ ۷ ماهگی راحت بخوابه و شبا زیاد بیدار نشه

سوال های مرتبط

مامان آهو خانم مامان آهو خانم ۱ ماهگی
مامان اراد مامان اراد هفته سی‌ونهم بارداری