و فوبیایی من اول واکسن دوماهگی بعد ختنه واقعا بهش فکر میکنم قندم میوفته😅😅اصلا طاقت ندارممم
استرسش قبل ختنه کردن خیلی زیاد ، من نمیخواستم کوچیک ببرم ولی مامانم و شوهرم نزاشتن دوماه بود بردم ختنه کردم ، الان خیلی خوشحالم که اون موقع بردم کوچیک بود تموم شد رفت الان خیالم راحت راحت اصلا باورم نمیشه ختنه کردم اون کابوس تموم شده
دست راستت سر من🥹
ب سللمتی
منم میخام ببرم یه چند روز دیگه تازه واکسنشو زدم تموم شد خداروشکر
چجور بود از تجربت میگی 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.