و ختنه هم گذشت خداروشکر استرسش تمام شد 🥲🙂

۴ پاسخ

و فوبیایی من اول واکسن دوماهگی بعد ختنه واقعا بهش فکر میکنم قندم میوفته😅😅اصلا طاقت ندارممم

استرسش قبل ختنه کردن خیلی زیاد ، من نمی‌خواستم کوچیک ببرم ولی مامانم و شوهرم نزاشتن دوماه بود بردم ختنه کردم ، الان خیلی خوشحالم که اون موقع بردم کوچیک بود تموم شد رفت الان خیالم راحت راحت اصلا باورم نمیشه ختنه کردم اون کابوس تموم شده

دست راستت سر من🥹

ب سللمتی
منم میخام ببرم یه چند روز دیگه تازه واکسنشو زدم تموم شد خداروشکر
چجور بود از تجربت میگی 🥹

سوال های مرتبط

مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۹ ماهگی