منم این جوری بودم دیگه داشتم ۴۱ هفته میرفتم
رفتم آمپول فشار زدن 🤦♀️🤦♀️😂😂
منم سر دخترم دردم نمیگرفت ۴۰ هفته رفتم بیمارستان بدون درد ولی تکون های بچه کم شده بود ساعت ۲ بعداز ظهر بستری شدم یه نفر گفت همینطور که رو تخت نشستی به سر سینه ت ور برو دردت شروع میشه منم هر از گاهی کردم ساعت ۷ شب بردنم اتاق زایمان تازه من گفتم بهم آمپول فشار نمیزنید گفتن نه آمپول فشار درد رو تنظیم میکنه هر ۵ دقیقه درد داشته باشی تو هر ۳ دقیقه درد داری
پله بالا پایین کن رابطه داشته باش و خرما هم خوبه خرما رو بزار تو آب جوش یا گرم بعد یکم موند پوستاش بگیر و با همون آب خودش بریز تو روغن و یکم تفت بده ولی نزار زیاد خشک بشه و بخور خیلی خوبه و دردت شروع میشه
من دوهفتس دارم جون میکنم همه کار کردم انگار نه انگار دیگه حس و حالی واسم نمونده کممونده تو خواب ورزش کنم شنبه ۴۱ هفته میشم ولی خبری نیست😭😭😭😭😭😭😭
شربت خاکشیر بخور مرتببببب و پله برو
من دو لیوان دمکرده پونه صب خوردم دولیوان بعدازظهر.شبش دردام اومد
وای من از بسکه تو خونه ورزش کردم دیگ کلافه شدم روزی یه ساعت هم پیاده روی دارم
چرا نمیزااااامممم
من فردامیرم ۴۱هفته چی بگم ازبس پیاده روی کردم وهمه کارکردم هیچی چندروزه بیخیال شدم
از دارو خونه روغن کرچک بگیرین بخورین و از پله بالا و پایین برین
منم هرکاری میکنم نمیاد
خستم شد
اصلا عجله نکن به وقتش خودش میاد من ۴۰ هفته و ۳ روز زایمان کردم
قبلش شیاف گل مغربی و پیاده روی همهاش انجام میدادم ولی نمیومد
گل مغربی بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.