ببخشید خوب بعد هر وعده ی غذایی باید قند بالا بره دیگه اب که نخوردی غذا خوردی
مهم اینکه بدن توانایی تولید انسولین مناسب را داشته باشه و بعد یک ساعت به حد نرمال برسونه
بعد غذا خب طبیعیه. ولی بخوای قندتو کنترل کنی کدو خیلی خوبه و شیرینیجات رو حذف کن. من ۹۷ بودم رعایت کردم شد ۷۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.