۵ پاسخ

اره اشکال نداره من بعدازظهر زدم فرداش ظهر تخمک ازاد شد برداشتن

آزادسازی چیه؟؟؟هرکی قشد بارداری داره باید بزنه یا هرکی مشکل داره؟

فرداهم داشته باش

اره بابا خوبه
من صبح ساعت ۱۰ امپول زدم فردا ظهرش رابطه داشتم

سفت و سخت😂

سوال های مرتبط