من شنیدم میگن خوب نیس
من دیروز یه چندتا خوردم آخه نمیدونستم اصن حواسم نبود
من خوردم میخورم و خواهم خورد😁
۱ کیلو نمیخوریم که ۱۰ تا دونه اونم چند وقت یه بار ضرر نداره به نظرم
دقیقا یه ساعت پیش خوردم 😑😑😑
بله نباید خورد تو بارداری
نخور محض احتیاط چون دیدم میگن خوب نیس
چرا اخه بده؟
چت جی پی تی هم زدم گفت خوب نیست خواستم بخورم منم نخوردم
بله میگن خوب نیست تو بارداری
من خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.