پوشک بچه دختر دارو کولیک نوزاد 🤬

تصویر
۵ پاسخ

دختر منم بخودم وابسته هس ارایشگاه میرم با خودم میبرم البته برا اصلاح میرم من چون کسیو اینجا ندارم پیش جاریامم واقعیتش اعتماد ندارم کاشت اینام انجام نمیدم دیگ بخاطر این مسایل

راه حلش اینه ک با باباش بفرسیش بیرون
پسر منم اینطور بود دکتر این پیشنهادو داد
بار اول با زور و گریه و جیغ باباش بغلش کرد و بردش پارک اولش کلی گریه کرده بود بعدش کلی بازی کرده بود و یادش رفته بود
خلاصه هر روز همین کارو کردیم کم کم خودش میدویید ک با باباش بره بیرون و وابستگیش کم شد الانم با باباش زفته پارک همه جا با باباش میره حتی روزی ک رفتم دخترمو دنیا بیارم تنها خونه با باباش موند

دقیقا پسر منو توصیف کردی.منم تصمیم دارم تا یه کم بزرگتر بشه هیچ جایی نرم حتی آرایشگاه.چه کار کنیم دیگه همونطور که آدم بزرگا اخلاقای خاص خودشونو دارن بچه ها هم همینن دیگه

دختر منفقط پیش باباش میمونه جایی بخام برم کار داشته باشم میبرم سرکار باباش نگه داره اگ خونه هم باشه ک چ بهتر

با باباش هم نمیمونه؟
رستا کوچیک بود یجوری گریه میکرد انگار کلی کتک خورده به سکسکه میفتاد ولی الان با باباش میمونه با آبجیم اینا هم همینطور
کم کم بذار پیش باباش در حد ۵ دقیقه برو و زود برگرد ببینه که بری حتما برمی‌گردی اضطراب جدایی تو بعضی بچه ها خیلی زیاده بازی قایم باشک انجام بدین بذار دنبالت بگرده
آدم خیلی کلافه میشه میفهممت ما هم زیاد ازین چالش ها داشتیم

سوال های مرتبط