بچه ها تو بارداری تن ماهی ضررنداره ؟؟🫡😬

۱۳ پاسخ

در حد ماهی یه بار که ضرر نداره 😅فقط حتما بجوشه دیگه

من تاحالا دوبار پلو تن خوردم 😁

ضرر داره اصلا نخور جیوه داره واسه بچه خوب نیس

من چار پنج بار خوردم تا الان

کلا مواد غذایی کنسروی خوب نیست و ماهی هم چون جیوه بالایی داره میتونی ماهی قزل‌آلا یا سالمون بخوری

جدا از کنسروی بودنش جیوه داره نباید بخوزی

من تاالان سه چهارباری خوردم بابرنج ولی خوب بجوشون...

تن ماهی و جیگر و هویج خوب نیس تا جایی ک یادمه همینا

بلههههه

بله شدید

اره اولا تن ماهی مواد نگهدارنده داره و سوپر مارکتی اصلا خوب نیس
دوم ماهی ققط قزل و سالمون فک میکنم کیتونی بخوری ماهی جنوب ابدا

نخور عزیزم بجاش ماهی بدون جیوه بخور که فایده هم داشته باشه

کلا کنسرو نباید خورد ممکنه مسموم بشی ضرر هم داره ماهی کاملا پخته باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان لنا کوچولو🐥 مامان لنا کوچولو🐥 ۵ ماهگی
مامان پسر مامان مامان پسر مامان ۷ ماهگی
مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی