اخخخخخ
ر ی د م توی زندگی.همینجور پیش بره باید بچه ها خودشون از همین الان برن کار کنن خرجشون در بیارن .هیچ اینده ای ندارن بچه های ما .خودمون که نمیتونیم چیزی براشون پس انداز کنیم.خودشون هم در اینده هرچقد کار کنن خورد و خوراکشون هم در نمیاد.چه گناهی کردیم مااااا😭😭😭
من یه هفته پیش 120تومن گرفتم
من زینک گرفتم۱۵۰
۱۰هزارتومن بود
شوخی میکنی؟؟اخرین بار گرفتم ۲۰تومن
وایییبی جدی 🙄😤😤😤😳😳😳😳
دیگ نمیشه زندگی کرد
پرایدچطورشدیه میلیاردهمونجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.