منم همینطورم حال روحیم خوب نیس گریه ام میگیره ول کن نیس خدا نگه دار نی نی هامون باشه
من 24ساعت گریه کردم
مغزم درگیره نمیدونم ان شالله کخوب باشن نی نی ها
نگران نباش چیزی نمیشهچ
منم گریه میکنم اصلا نمیتونم جلو خودمو بگیرم فک کنم به خاطر هورموناست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.