سلام خانوما گریه کردن مادر برا بچه ضرر داره ؟

۲ پاسخ

من امروز خیلی گریه کردم،امیدوارم نی نی م اندازه من ناراحت نشده باشه

میگن هورمون کورتیزول توی بدن ترشح میشه و از جفت عبور میکنه بچه هم ناراحت میشه فکر میکنم بخاطر اینکه روی احساساتش تاثیر میذاره میگن از لخاظ روحی مواظب باشیم🥹

سوال های مرتبط

مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه ی من😍 مامان جوجه ی من😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شنگول و منگول مامان شنگول و منگول هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۹ ماهگی