منم بي نهايت حال روحيم بده و اصلا دست خودم نيست و همين شرايطو دارم و همش از شوهرم طلبكارم😩اونم خيلي سعي ميكنه درك كنه ولي خب يجاهايي هم عصباني ميشه
عزیزم میفهمم چی میگی دقیقا ولی گریه نکن مردا همینن تا خوشی خندان اوناهم باهات میخندن اما یکم بی حال بشی درک نمیکنن
منم همینطور حالم خیلی بده😭😭😭😭😭مردا همه اینجورین مارو عذاب میدن خودشون عذاب نمیکشن
وابسته باشی هر حرکت آدمای اطرافت اذیتت میکنه
عزیزم اینا علائم افسردگی نزار بهت غلبه کنه خودت به خودت اهمیت بده نزار رفتار کسی روت تاثیر بزاره هروقت دلت کرفت بلند شو خودتو بذ ین چیزیسرگرم کن فیلم ببین اهنگ شاد گوش کن یا بروخونه کسی رو بگو بیاد پیشت
طبیعیه عزیزم مردا درک نمیکنن. باید وابسته نباشی ببین چیکار میکنی بهتر میشه حالت .من خودم مشغول کار میشم بهتره حالم .هی نگو حساس شدم کارای همیشه خودتو ادامه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.