خانوما من خیلی حال روحیم چن روزیه ک بد شده حوصله هیچی و هیچکس رو ندارم نمیدونم ینی دارم افسردگی بارداری میگیرم؟ هیشکی هم درکم نمیکنه همه میگن عصبی شدم بداخلاق شدم همش گریم میاد دوس دارم با همه بحث کنم ولی امروز دوس داشتم با شوهرم برم میوه و شیرینی اینا بگیریم چون هم خودش هم من هم نینی سیدیم ولی عید کوفت شد بهمون بعد بهش گقتم تو شیرینی رو نمیتونی تازه بگیری منم میام بدش اومد بهش برخورد از حرص من پاشد تنهایی رفت منو نبرد اینقدر دیگ گریه کردم تموم کارای سنگین رو هم خودم کردم اوایل بارداری خیلی درکم می‌کرد حواسش بهم بود ولی ی مدته انگار
حواسش نیس حس میکنم دوسم نداره اصن اهمیت نمیده همش سرش تو گوشیه اهمیت نمیده وفتی من ناراحت میشم بچه ناراحت میشه منم همششش گریم میاد دست خودم نیس دلم برا نینی میسوزه ولی گریم میاد ینی من حساس شدم؟ پس چرا بقیه یکم درکم نمیکنن آخه من امروز واقعا دوس داشتم برم بیرون ولی منو نبرد و ب ناراحتیم اصن اهمیت نمیده قبلا اینجوری نبود حالم بدههههه کلااا😭😭

#بارداری #بارداری #بارداری #بارداری #بارداری #بارداری #بارداری #بارداری

۶ پاسخ

منم بي نهايت حال روحيم بده و اصلا دست خودم نيست و همين شرايطو دارم و همش از شوهرم طلبكارم😩اونم خيلي سعي ميكنه درك كنه ولي خب يجاهايي هم عصباني ميشه

عزیزم میفهمم چی میگی دقیقا ولی گریه نکن مردا همینن تا خوشی خندان اوناهم باهات میخندن اما یکم بی حال بشی درک نمیکنن

منم همینطور حالم خیلی بده😭😭😭😭😭مردا همه اینجورین مارو عذاب میدن خودشون عذاب نمیکشن

وابسته باشی هر حرکت آدمای اطرافت اذیتت میکنه

عزیزم اینا علائم افسردگی نزار بهت غلبه کنه خودت به خودت اهمیت بده نزار رفتار کسی روت تاثیر بزاره هروقت دلت کرفت بلند شو خودتو بذ ین چیزیسرگرم کن فیلم ببین اهنگ شاد گوش کن یا برو‌خونه کسی رو بگو بیاد پیشت

طبیعیه عزیزم مردا درک نمیکنن. باید وابسته نباشی ببین چیکار میکنی بهتر میشه حالت .من خودم مشغول کار میشم بهتره حالم .هی نگو حساس شدم کارای همیشه خودتو ادامه بده

سوال های مرتبط

مامان ماهان💙🫐 مامان ماهان💙🫐 هفته بیست‌وهشتم بارداری