۱۱ پاسخ

هرچی خودت دوس داری بزار عزیزم
اگ به حرف بقیه گوش بدیم هرکی یه نظری داره
گندم خیلی هم قشنگه🎀
نامدار باشه❤️🫶🏻

گندم خیلی قشنگه چرا به حرف بقیه اهمیت میدی عزیزم

از اول با این اسم خودشو شناخته عزیزممم😍😍
خییییلی هم اسم قشنگیه اصلا تغییر نده😍

خیلی قشنگهههه

گودووو عزیزم‌ منم دخترمو صدامیکنم که به اسمش آشنایت پیدا کنه😍پناه خانم

آخییییی میشناسه اسمشو😍

من عاشق اسم گندم م یعنی دختر دارشم بی شک میزار گندم انقدر این اسم به دل میشینه

چه اسم قشنگی گندم عالیه

بنظرم گندم خیلی شیک تر و خاص تر از این اسم های جدیدی هستش که همه میزارن😍
مهم حس خودت از اون اسم حرف بقیه هیچ اهمیتی نداره

خوشنام باشه عزیزم
اسمش خیلی قشنگه
بسلامت دنیا بیاد

گندم قشنگه ک

سوال های مرتبط

مامان دلین🤍 مامان دلین🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد