۸ پاسخ

منم ۹روز مونده نمیگذررهههه

من سر اولی مثه شما عجله داشتم هی میگفتم چرا نمیاد
ولی اینسرب با آرامش صبر میکنم تا چهل هفته

9ماه رو صبر کردی این 7روزم روش

من چی بگم ک ۴۱ هفته دنیا اومد😂

ایشالله میاد

من سنگین شدم
شکمم کوچیکه ولی خیلی سنگین شدم معدم تو دهنمه خیلی سخته یماه دیگه

به سختی و هر لحظه چشم انتظار 🥲

من دختر اولم رو چهل هفته و 3روز بدنیا اوردم

سوال های مرتبط

مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد