۳ پاسخ

من ۳ هفتست شروع کردم با برنامه پزشک

نه دوست داری میتونی شروع کنی دیگه من ۳هفته ای هست دارم بهش میدم همسن دختر شماست

نه بابا اگه ورن گیریش خوب بوده الان وقت غذاس شروع کن با فرنی کلا تو حالت عادی بعد ۶ ماه غذا شروع میشه

سوال های مرتبط