۸ پاسخ

اخ الهی🥺کاش بخیه میزدید حلقه خیلی سخته دا بیفته بچه بیچاره هلاک میشه
ما روش بخیه انجام دادیم اصلا این چیزارم نداشت شکر خدا فقط شش ساعت اول گریه کرد بعد دیگ راحت بود بخیه ها هم خودشون افتادن

داره می افته دیگه گلم

اگر میخوای زود بیفته پماد نزن فعلا بزار خشک بشه

من دکتر گفت پماد نزن بزار اول بیفته بعد پماد بزن گفت چرب کردن زیادی باعث میشه خشک نشه دیر بیفته
روز سوم حلقه شل و کم کم جدا شد روز پنجم و ششم فقط پماد زدم اونم یبار در روز بعد خوب میشستم خشک میکردم
روز هفتم حلقه افتاد
از اون روز ب بعد روزی ۲ الی ۳ بار پماد میزنم

خوب شستشو بده خشک کن با سشوار
داره میافته دیگه
روی نخ که گره زده پماد نزن

پمادی که میزنی زرده؟یا زرد شده ؟داره میفته حلقه دیگه تقریبا ۲روز دیگه میفته

خوبه دیگه، بزودی حلقش میفته. همچنان به چرب کردن ادامه بده. حتی بعد ۱ هفته از افتادن حلقه

.....

تصویر

سوال های مرتبط