بچه ها اپتامیل وزن دهی دارع؟

۴ پاسخ

منم دادم خیلی زیاد وزن داره میگیره

آره عالیه من آپتامیل۱میدم خیلی خوبه

اره من اپتامیل ساده میدم خیلیم راضیم

اره عالیه من دادم پسر ماشاالله کلی وزن گرفت

سوال های مرتبط

مامان نویااان مامان نویااان ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۱ ماهگی