۴ پاسخ

تابستون باشه اره چون خیلی عرق میکنم

آره من دقیقا همینجوری ام همه لباسام زود خراب میشن انقد می‌شورم یعنی باهربار بیرون رفتن باید بشورم و هر روزم دوش میگیرم

یعنی حتی بری خیابون و برگردی هم اینطوری؟من اگه باغ اینا برم میشورم وگرنه یه لباسو چند بار میپوشم
خواهرت راست میگه لباس خراب میشه دیگه

اگه برم باغ یا مسافرت بله ولی تو مواقع عادی نه

سوال های مرتبط

مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 ۴ سالگی