سلام اسم ملیکا قشنگه به نظرتون؟














زایمان بارداری غربالگری

۱۱ پاسخ

بنظر من نه
خیلی قدیمیه
من خالم چهل سالشه اسم ملیکا

بنظر من هر اسمی ک ب دلتون میشینه قشنگه
حالا چ قدیمی باشه چ جدید
چ کسی تعریفشو کنه چ کسی تعریف نکنه
هر چیزییییی ک حال دلتو خوب میکنه همونو انتخاب کن
ببین ی چیز دیگم در نظر بگیر فردا روز بچت رفت تو جامعه مورد تمسخر کسی قرار نگیره بخاطر اسمش
ولی در کل اینارو گفتم ک کاری ب حرف کسی نداشته باشی مهم دل خودت و همسرته🫂🤍🧬
امیدوارم هر اسمی ک میزارین بچتون نامدار و زیر سایه پدر و مادر بزرگشع

خانوما یه جوری میگن قدیمیه انگار اسمایی ک الان تازگی میسازن و میزارن بعدا باز قدیمی نمیشه😂
بابا اسمه دیگه وسیله ک نیس هی میخواین رو مد باشه

با احترام نه
قدیمی‌ه

وای من کوچیکتر که بودم عاشق اسم ملیکا و میکائیل بودم
به نظر من خیلی قشنگه
همه‌ی اسما یه روز قدیمی میشن...الان همین اسمایی که تو ۳,۴ سال اخیر مد شده رو ببینی میگن نه قدیمی شده :/
واقعا به نظرم نمیشه به قدیمی و جدید بودن خیلی بها داد

قشنگه عزیزم

قشنگه من قدیم و جدیدش برام مهم نیست اسم

قدیمیه

اره قشنگه

قشنگه ولی قدیمیه

قدیمی شده یکم

سوال های مرتبط

مامان کنجدمامان🩷💓🩷 مامان کنجدمامان🩷💓🩷 ۵ ماهگی
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بچه هام 💙🩷 مامان بچه هام 💙🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان نورسا مامان مامان نورسا ۱ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امید❤️ مامان امید❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وششم بارداری