بنظر من نه
خیلی قدیمیه
من خالم چهل سالشه اسم ملیکا
بنظر من هر اسمی ک ب دلتون میشینه قشنگه
حالا چ قدیمی باشه چ جدید
چ کسی تعریفشو کنه چ کسی تعریف نکنه
هر چیزییییی ک حال دلتو خوب میکنه همونو انتخاب کن
ببین ی چیز دیگم در نظر بگیر فردا روز بچت رفت تو جامعه مورد تمسخر کسی قرار نگیره بخاطر اسمش
ولی در کل اینارو گفتم ک کاری ب حرف کسی نداشته باشی مهم دل خودت و همسرته🫂🤍🧬
امیدوارم هر اسمی ک میزارین بچتون نامدار و زیر سایه پدر و مادر بزرگشع
خانوما یه جوری میگن قدیمیه انگار اسمایی ک الان تازگی میسازن و میزارن بعدا باز قدیمی نمیشه😂
بابا اسمه دیگه وسیله ک نیس هی میخواین رو مد باشه
با احترام نه
قدیمیه
وای من کوچیکتر که بودم عاشق اسم ملیکا و میکائیل بودم
به نظر من خیلی قشنگه
همهی اسما یه روز قدیمی میشن...الان همین اسمایی که تو ۳,۴ سال اخیر مد شده رو ببینی میگن نه قدیمی شده :/
واقعا به نظرم نمیشه به قدیمی و جدید بودن خیلی بها داد
قشنگه عزیزم
قشنگه من قدیم و جدیدش برام مهم نیست اسم
قدیمیه
اره قشنگه
قشنگه ولی قدیمیه
قدیمی شده یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.