سلام سینه‌ام زخمه چی بزنم خوب شه

۷ پاسخ

شیر خودت
کرم شقاق ماستلا

من شنیدم که بعد شیردهی یکم از شیر خودت بمال بهش

کپسول ویتامین e
بگیر سوراخ کن ژل داخلش رو بزن عالیه عالی

کره
کرم هیدرودرم

روغن حیوانی فقط

اره شیر خودت بزن فقط

کرم شقاق سینه هیدرودرم من زدم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان کارن کوچولو🩵🥹 مامان کارن کوچولو🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد