۲ پاسخ

منم هفته ۱۳ م هستم سرما خوردم . رفتم دکتر فقط استامینوفن ساده اگه تب داری . هیچی نمیشه قرص بخوری . ولی دوتا امپول با سرم زد برام .

فقط آب نمک قرقره کن مداوم

سوال های مرتبط