۵ پاسخ

آموکسی سیلین ۵۰۰

هیچی فقط لیمو تازه و عسل با آب ولرم بخور خوبت میکنه ، من که ۶ ماهه اینجوری با سرماخوردگی مقابله میکنم🤭

من سوال کردم گفتن آزیترومایسین ۲۵۰ ، فقط ۶ عدد ، روزی یکی
استامینوفن ۵۰۰ ، ۸ ساعتی
ولی خب من سرماخوردگی شدید بودم داشتم جون میدادم
شما باز سوال کن ، اگر هم شدید نیستی با آبلیمو عسل و مایعات و سوپ سر کن

اب نمک قرقره کن

مراقب خودت باش ، ولی هیچ داروی سرماخوردگی فکر کنم نمیتونی، باید بری دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان امیروالیسا💙🩷 مامان امیروالیسا💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 هفته هجدهم بارداری