اولا ک سردی زیاد نخور چونباعث میشه بچه بیحال بشه و شیر کم بخوره و زردی دیر تر درمان بشه.تاااااامیتونی شیر بش بده.هرررچی شکمش کار کنه زودتر دفع میشه. دارو ک به بچه میدن دارو نئوناستر ک باعث میشه هر یک یا دوساعت یبار شکم بچه کار کنه و زردی دفع بشه. اگ شکم بچت خوب کار میکنه نگران نباش دفع میشع.
ترنجبین وشیر خشت خودت بخور تند تند شیرش بده
نه نه اصلا بستری نکن پسر من ۱۲ بود ۳ روز دستگاه گرفتم توخونه گذاشتم توش سریع زردیش خوب شد
پسراولی مو تجربه نداشتم بستری کردم بچمو سوراخ سوراخ کردن انقدر آزمایش گرفتن
تنشو با کاسنی بشور خیلی تاثیر داره
خودتم خنکی بخور اصلا گرمی نخور تندتند هم شیربده
فقط شیرخشک بده شیرخودتا تاوقتی بدی زردی پایین نمیاد
از کجا متوجه شدین زردی داره؟.
اگه میخوای سینه تو ول نکنه
شیر خشک با سرنگ بده
، من ترنجبین ، شیر خشت از عطاری گرفتم به بچه میدادم در حد کم ۳ قطره تا ۲۵ روزگی زردی داشت
خودت عرق کاسنی بخور
گرمی اصلا نخور
غذات آبگوشت گوسفند باشه هم شیر افزا هست هم مقوی
اگه خدایی نکرده نشده دستگاه از کالا پزشکی کرایه کن اما باید مواظب باشی گروه خونی آ و او مثبت همبن جورین
سلام من به ۳تا بچه هام قطره بیلی ناستر ازداروخانه گرفتم دادم مخصوص زردی هست وخیلی خوبه ولی سخت پیدامیشه گمونم
شماهم بگیر ببین میدن داروخونه ها وهنوز هست طریقه استفاده که چند قطره بدی هم بپرس فکر کنم من ۲قطره میدادم هر۱۲ساعت ۳روز استفاده کردم وخیلی کمک بود
ببرش متخصص اطفال دارومیده سریع میادپایین
عزیزم چطور فهمیدی زردی داره کجا بردیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.