بادوم بزار بخیسه پوستشو بکن خشک کن پودر کن بزار تو ی ظرف که اماده داشته باشی
برنج هم همینطور برا ارد برنجش
ارد برنج بزار با اب یکم بجوشه بعد پودر بادوم اضافه کن یکم همش بزن بعد از حرارت بردار شیر خودت یا شیر خشک بزن بهش
سر گاز هیچوقت شیر خودتو نریز توش چون واکنش الرژی بدی ممکنه بده
باید یکم که از حرارت افتاد شیرتو اضافه کنی
ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@
ارد برنجو با اب بزار بپزه من یکم شکر میزنم ک بدش نیاد بعد شیر خودتو یا شیرخشک اضافه کن وقتی از رو گاز برداشتی
بادومارو هم بزار تو ابجوش پوستشو بکن بعد رنده یا اسیاب کن به فرنیت اضافه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.