۴ پاسخ

مامانا یه سوال 👀💛
تا حالا شده برای غذا خوردن نی‌نی‌ت به دردسر بیفتی یا حس کنی برنامه‌اش اونجوری که باید اصولی نیست؟ 😔🍽️
اینجا قراره یه نفس راحت بکشی 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا هر لقمه بهونه بگیره
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا دنبال ایده‌های جدید و خوشمزه‌ای
حتی اگه درگیر اینا هستی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 حساسیت‌های غذایی
من کنارت هستم تا یه برنامه ساده، خوشمزه و کاملاً اصولی برای کوچولوت داشته باشی 🥣🍌
🎁 یه سورپرایز هم برات دارم:
«مشاوره رایگان + برنامه یک‌روزه رایگان غذایی» 😍
اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بدی: @Atena_0422
👉 یا وارد کانال بشی: @ninifoodartam
✨ فقط بنویس: «برنامه رایگان»

من عدس میپزم برنج ک بخوام آبکش کنم عدس رو‌میریزم بعد آبکش میکنم میذارم دم بکشه ....گوشت چرخ‌کرده هم جدا با پیاز سرخ میکنم ادویه جات و نمک میزنم کشمش هم جدا سرخ میکنم وقتی برنج رو میکشم تو ظرف اینا رو هم میذارم کنارش

برای دو نفر یه پیمونه عدس. یه پیمونه برنج

عدس رو بذار بپزه ولی له نشه بعد برنج رو بشور و بریز تا باهاش تا جایی که آبکش کنی بجوشن. بعد آبکش کن و دم بذار.

پیاز خلالی درست کن پیازداغ کن بریز روش از وسطای پخت. میتونی کشمش و چرخ کرده هم قاطیش کنی بعد بریزی رو برنج یا جدا سرو کنی.

سالاد شیرازی و کاشت خیار یادت نره

عدس و برنج و باهم بشور اب بریز نمک و روغن بزا بپزه
بعدشم گوشت چرخی و پیاز دوس داشتی کشمش جدا سرخ کن بریزید روش
اگه عدست دیر میپزه جدا بپز بعد قاطی برنج کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی