منم ۱ هفته و ۳ روز دیگه میرم
لحظه شماری می کنم تا اون موقععع
ریلکس باش عزیزم، منم فردا باید برم و فقط به این فک میکنم که کاش جنسیتشو بگه. :)
به چیزای خوبش فک کن، اینجوری استرس ازت دور میشه.
دقیق چند هفته وچند روز میشی ؟ من شنبه میشم ۱۲ هفته و ۲ روز شاید برم
اصلا استرس نداره بخدا من یه ذره استرس نداشتم وقتی رفتم دیدمش اینقدر ذوق کردم حتی دکتر باهام صحبت میکرد جوابشو نمیدادم بعد دکتر گفت چرا صدات درنمیاد 😂😂
استرس سمه واسه چنین چرا الکی دارید به آینده فکر میکنید واون بچه رو تحت فشار میزارید گناه داره بیخیال باشیذ توهم خودتون آروم باشیذ هم فرزندتون
میری میبینیش حالت خوب میشه من دیکع یروز قبلش خیلی استرس داشتم
منم دقیقا چهار روز دیگه باید برم
انشالله که همه چی خوب و عالیه نگران نباش
استرس نداشته باش،ان شاءالله نی نیت سالمه🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.