۱ پاسخ

سلام خانم یزدانی واقعا کارشون عالیه خدا خیرش بده .اگر تحمل درد داری بدون بیهوشی انجام بده چون کلا بیهوشی خیلی خوب نیست.

سوال های مرتبط