بچه ها فولیک اسید و دکترتون از چند هفته قطع کرد ؟؟؟
#فرزندپروری

۱۰ پاسخ

بعد از ان تی

۱۷هفته

۱۲هفته

۱۶هفته

۱۶ هفته

شونزده هفتگی

من هنوز میخورم چون بخاطر داروی مخصوصی که میخورم مجبورم تا اخر بخورم بستگی به شرایطت داره به دیگران نگاه نکن کی قطع کردن هر موقع دکترت گفت قطع کن

از ۱۸ هفته

از ۱۸هفتگی دیگه مولتی ویتامین داد فولیک اسیدو قطع کرد

بعد انتی دیگه قطع کرد

سوال های مرتبط

مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی