چهارساعت دیگه مونده تا سونو قلب دعا کنین برام لطفا🥲

۳ پاسخ

ایاشلا که سالمه قلبش تشکیل شده مامانشم از نگرانی درمیاد 💗

انشالله میری ب خیر خوشی صدای قلب کوچولوشو میشنوی عزیزم

برات صلوات میفرستم عزیزم انشالله ک خوش خبری

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان کریمی مامان کریمی هفته بیست‌وپنجم بارداری