2 هفته دیگه برو قرص هم آهن نباید بخوری فعلا اسید فولیک و ویتامین ۱۰۰۰
فولیک اسید و قرص آهن بنداز فعلا
من ۶هفته و ۵روز بودم رفتم قلبش تشکیل شده بود
من ۷ هفته رفتم نشون نداد کفت ۹ هفته برم
نه نرو من فک میکردم ۹ هفته ام رفتم ۷ هفته بودم .یکم دیگه ام صبر کن
۸ هفته کامل شد برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.