۶ پاسخ

2 هفته دیگه برو قرص هم آهن نباید بخوری فعلا اسید فولیک و ویتامین ۱۰۰۰

فولیک اسید و قرص آهن بنداز فعلا

من ۶هفته و ۵روز بودم رفتم قلبش تشکیل شده بود

من ۷ هفته رفتم نشون نداد کفت ۹ هفته برم

نه نرو من فک میکردم ۹ هفته ام رفتم ۷ هفته بودم .یکم دیگه ام صبر کن

۸ هفته کامل شد برو

سوال های مرتبط